divendres, 28 de juny del 2013

La meva primera publicació - Certificat CISA

Benvinguts al meu nou blog, sobre les meves experiències en la gestió de les TIC
Aquesta és la meva primera entrada del meu primer blog. De fet, vaig començar aquest blog al mes d’octubre, mentre preparava l’examen de certificació CISA (Certified Information System Auditor), però després ja no va tenir continuïtat.

Ara ja han passat una colla de mesos. L’examen no va ser un exemple de preparació però, en un mon en el que compta són els resultats, cal qualificar-lo d’èxit absolut.

Un cop aprovat l’examen i realitzats tots els tràmits, fa pocs dies que he rebut la notificació de que ja sóc oficialment un CISA.



El CISA és una certificació reconeguda a nivell mundial i atorgada per ISACA, que acredita als professionals del control d’auditoria, assegurament i seguretat dels Sistemes d’Informació.
La meva inquietud per aquesta certificació es va despertar durant el Màster en Gestió de Tecnologies de la Informació (MGTI) que vaig acabar a La Salle el passat 10 de juliol de 2012. El passat mes de març de 2013, durant la cerimònia de lliurament de títols, vaig tenir l’honor de compartir la menció especial al millor expedient acadèmic amb en Germán Fernández Calleja.




La realització d'aquest màster em va aportar la visió de negoci que em mancava a l'hora de gestionar equips, projectes i departaments TIC. M'ha aportat una visió empresarial de la feina que he fet sempre.

Sóc un Enginyer Superior en Telecomunicacions, amb experiència en el sector TIC des de l'any 1996. Actualment gestiono diferents projectes mitjançant subcontractacions dins del departament d'Arquitectura Informàtica de Silk Aplicacions.





Qualsevol comentari que volgueu fer sobre aquest blog, serà benvingut.
Fins aviat.




1 comentari:

  1. Com sempre, has estat el més ràpid de la classe!
    Recordo que vam quedar per dinar precisament un dia abans d'aquesta publicació i em vas comentar la teva idea de iniciar un Blog...
    Doncs bé, veig que encara conserves els bons hàbits que et van caracteritzar durant el curs de laSalle, i vas ser tan eficient com sempre. :)
    Molts ànims amb aquest nou projecte!

    ResponElimina